1.09.2014

Ne yarattığının farkında mısın?

Fotoğrafta görülen porselen bibloyu 1992 yılında Londra'ya gittiğim sırada Selfridges mağazasından almıştım. Mağazayı çok beğendiğim için mutlaka bir alışveriş yapmak, hem de saklayabileceğim somut bir anıya sahip olmak için bu küçük köpekleri aldığımı hatırlıyorum. O tarihten bu yana tam 8 defa taşındım. Her taşınma bir yangına bedel derler, yaşayanlar bilir bu sözün ne kadar doğru olduğunu! Adreslerim değişirken hayat tarzım da çok değişti, dolayısıyla kullandığım eşyalar da. Ancak bu iki arkadaş kırılmadan ve kaybolmadan bir şekilde yanımda kaldılar. Tam 14 yıl sessiz ve sakin hayatımı izleyen bu sevimli ikilinin artık canlandıklarını ve hayatıma katıldıklarını söylesem? Evet! Fark etmeden yaratmak işte böyle bir şey:
Tanıştırayım: Brandy ve Barbie. King Charles Cavalier cinsi bir erkek bir de dişi köpeklerim. Erkek olan Brandy'yi 2010 yılında satın aldık. Ama dişi olan Barbie'yi ilk ailesi bakamadığı için sahiplendik. Aslında herşey bahçeli bir eve taşınmamızla başladı. Ev ve bahçe büyük olunca köpek almak aklımıza geldi. Brandy büyürken beni oldukça zorladı. Ancak bana mükemmel bir şekilde ayna tuttu ve kendimi daha iyi tanımamı sağladı. Hepsinden önemlisi koşulsuz teslimiyeti ve hiç esirgemediği sevgisiyle duygusal yaralarımı iyileştirdi. Hayatın yıpratıcı etkilerine karşı bağışıklık kazanmamı sağladı. Barbie ise benim ödülüm oldu. Barınak hayatından onu kurtardığımız için mi, yoksa Brandy sayesinde evimizdeki huzurun artmış olmasından mı, bilmiyorum, ama Barbie ilk günden itibaren tam bir sevgi pınarı ve neşe kaynağı oldu bizim için.
Bu yaşanmış örnekten hareketle farkında olarak veya olmayarak sürekli yanımızda taşıdığımız eşyalar, zihnimizde yer eden düşünceler, kopamadığımız duygularla hayatımızı yarattığımızı düşünüyorum. Her şeyin özde enerji olduğunu artık kabul ettiğimiz bu dünyada benzer titreşimler birbirlerini çekiyor, hatta enerji formları madde olarak tezahür edebiliyor.
Hayatınızda sevgi, güzellik ve bereket istiyorsanız etrafınızdaki nesneleri, zihninizdeki düşünceleri ve kalbinizdeki duyguları sevgi, güzellik ve berekete odaklayın...ve sürprizlere hazır olun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder