2.29.2012

Tanrılar kırmızı sever


Melekler şehrinin kutsal ormanında yaşayan tanrılar bir kez daha ölümlüleri selamlamak için toplandılar. Muhteşem giysileri, kusursuz güzellikleri ve herkesi hayranlık içinde bırakan varlıklarıyla televizyon kanallarını ve interneti kapladılar. Görkem ve bolluk içinde yaşamanın doygunluğu ile kırmızı halıda poz verdiler. Zarif edaları, asil gülümsemeleri ve parlak bakışlarıyla herkesi cennetin var olduğuna inandırdılar.
Onları izlerken sürekli gülümsediğimi fark ettim. Tüm sıkıntılarımı unuttum. Sanki ben de onlardan biri oldum. Sanki bir anda tüm hayallerimi gerçekleştirecek güce kavuştum. Sonuçta onlar da benim gibi insan doğmuşlardı, hala insan gibi görünüyorlardı.
Sonra düşündüm. Şimdi büyük bir felaket olsa. Dünyaya göktaşı düşse. Bildiğimiz tüm teknoloji yok olsa. İnsanların çoğu ölse. Hayatta kalanlar nasıl devam eder? Belki de kutsal ormanın tanrılarının etrafında toplanırlar. Onların liderlik etmesini beklerler. Belki onların resimlerine bakarak güç kazanırlar. Onların şarkılarını söyleyerek rahatlamaya çalışırlar. Belki de onların resimlerini sergiledikleri veya şarkılarının çalındığı yerler yaparlar. İsteyen istediği zaman oralara gidip zaman geçirebilsin diye. Zeus ve Hera'nın ortaya çıkışının da böyle olmadığı ne malum? Ya tapınaklar aslında bir zamanlar herkes tarafından bilinen ünlü kişiler için yapıldıysa? Bence Jack Nickolson mükemmel bir Zeus olur. Meryl Streep'de Hera için çok uygun. Brat Pitt neden Apollo olmasın? Scarlett Johansson Afrodit, Angelina Jolie de Athena...
Kutsal Orman'ın tanrıları ölümsüzlük iksirini içmiş olmanın ayrıcalığını yaşıyorlar. Bize ne olursa olsun onlar hep yaşamaya devam edecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder